pomoc
Jana
Dobrý den. Je tomu asi přes dva roky co muj přítel začal poznávát drogu pervitin. Když si ji dal sem tam kvůli unavy měla sem stím problém ale skryval to předemnou dnes ovšem to bere denně a už nemá ani respekt ani stud si to dát předemnou. I když brečím a prosím ho na kolena až to nebere,co stoho má. jeho odpověd je: o co ti jde? však to nic neni. Poraď te co mám dělat. Nevnímá mě když mu i vyhrožuji rozchodem ničím mě nevnímá...je většínu času s kamarady kteří take fetují. Nejlépe položene rady byly odejít od něj...ale když nekoho milujete..nemůžete ho nechat se uplně zničit..porad te mi prosim sem zoufala. díky předem za odpověd

Odpověděl: Kateřina Mladá
Dobrý den Jano,
mrzí mne, že procházíte tak těžkým životním obdobím a jsem ráda, že jste se rozhodla alespoň tímto způsobem někomu svěřit.
Zdá se, že Váš partner se dostal do stádia závislosti, kdy droze dává přednost před vším ostatním a na blízké kolem sebe nebere ohledy. I přes zájem a starost o něj, kterou projevujete, vás ignoruje a neslyší na Vaše prosby  Dokážu si představit, že z Vaší strany už padla i mnohá ultimáta, která také nerespektoval. Pokud jste opravdu dospěla do takového bodu je asi čas položit si otázku, zda můžete dělat ještě něco víc nebo zda už jste vše, na co jste měla sílu, vyzkoušela. Někdy nezbyde jiná cesta, než blízkému člověku předat kontakty na odborníky, kteří mu mohou se závislostí pomoci a rozhodnutí, zda pomoci využije, nechat na něm samotném. Pokud se sám Váš partner nerozhodne se svým užíváním drog něco dělat, situace se zřejmě nezlepší.
Nebudu Vám radit, abyste partnera opustila, to je cesta pro kterou se musíte rozhodnout sama, ale zhodnoťte, zda stále chcete dokola dělat to samé, i když to nikam nevede.
Doufám, že má odpověď Vám alespoň trochu pomohla v dalším rozhodování. Moc Vám držím palce, abyste vše zvládla.
S pozdravem,
Kateřina