jak mám pomoct?
bara
Dobrý den potřebovala bych poradit...mam přítelem je mu 23 let tak jako mně 4 roky kouřil marihuanu ale hodně. .asi před půl rokem přestal hulit a Já kouřit navzájem nám to na sobe vadilo tak jsme se rozhodli přestat. ..jenže on ze bude hulit jednou za 2 týdny pak jednou za týden a ten o pět každý den..chce pomoct ale nevím jak mu mám pomoct snažila jsem se na něj jít hnusne i pěkně i lhostejný a nic nepomáhá ví to ze v tom li ta chce pomoct ale když si to má od říct tak to vzdá. .a do poradny nepůjde. .nemůžete mi poradit jak mu mám pomoct Prosím?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Báro.
Netuším, kde žijete. Pokud je pro Vás dostupná Praha, můžete se Vy obrátit na naši poradnu pro rodiče a partnery, kde byste se případně mohla v osobním kontaktu poradit, jak vhodně s přítelem komunikovat a tím ho třeba lépe motivovat. Zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM z. ú.
Školská 30, Praha 1
mapa
Telefon:  284 824 234, 739 268 527
Email:        rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy, v její zadní části. Na první konzultaci je třeba se předem objednat během provozní doby (PO až PÁ 9.00-19.00). Veškeré služby poskytuje toto zařízení bezplatně. Více informací naleznete zde:  http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html .
Uvádíte, že přítel v tuto chvíli zatím nepřipouští možnost někam zajít. Může se tedy třeba mrknout sem: http://www.koncimshulenim.cz.
Jinak oceňuji, že Vy se držíte, jen tak dál!
Mějte se hezky, v případě dalších dotazů klidně pište.
S pozdravem MK