Prosba
Ráďa
Dobrý den,
Chtěl bych se vás prosím zeptat moje kamarádka začala brat drogy už je dlouho užívá asi tak 1 měsíc a po Novém roce jde na důležitou prohlídku je závislá na pervitinu píchá si to ne do žíly ale do zadku jde k lékaři na kontrolu moči a výtěr ze zadku chtěl bych se vás prosím zeptat myslíte si že najdou ji tam něco lekari nebo ne dekuji za odpoved Novák

Odpověděl: Kateřina Mladá
Dobrý den, Radku,
pokud kamarádka měsíc intenzivně užívá pervitin je velmi pravděpodobné, že při odběrech moči by test na pervitin pozitivní byl. Je ale otázkou, zda jí bude takový test proveden, nepíšete za jakým účelem bude prohlídka prováděna. Testy na drogy při standartní (například preventivní) prohlídce, bez nějakého podezření, prováděny nejsou. Co se týče vpichů, mohl by si jich lékař všimnout a pak se asi kamarádky bude dotazovat, jak k nim došlo.
Pokud by po prohlídce došlo k nějakým komplikacím, o kterých byste se nadále chtěl poradit, neváhejte napsat.
S pozdravem,
Kateřina