Bratr
Oliver
Dobrý den, můj bratr dlouhodobě užívá pervitin a marihuanu (cca 6 měsíců). Ví o tom už i rodiče. Nevíte, jak bychom mu mohli pomoci, pokud nepůjde na \"odvikačku\"?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je příliš stručný, aby se na něj dalo něco konkrétního odpovědět. Hlavní roli by teď měli hrát asi rodiče, mají určitě největší možnost chování Vašeho bratra olivnit. Velmi ale záleží na tom, kolik je mu let, jestli s nimi bydlí apod. Není vždy nutné chodit na léčebný pobyt, v některých případech postačí ambulantní léčba. Doporučila bych rodičům, aby se - s bratrem nebo bez něj - zašli poradit např. do Drogové poradny Renarkon (http://www.renarkon.cz/cs/drogova-poradna/leve-menu/drogova-poradna ), jak mají nejlépe dále postupovat.