Chci zacit
Darius
Dobrý podvečer,jsem uzivatel perv.a rad bych se zacal léčit. Těžko to zvladnu bez pomoci odborníků. Drogy beru par let do měsíce tak petkrat i vice ale i mene.cim a kde mam začít.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
děkujeme za důvěru se kterou se na nás obracíte. Oceňuji, že jste se rozhodnul řešit Vaše potíže s užíváním pervitinu, určitě to nebylo lehké rozhodnutí. Pokud zvažujete využití některé z léčebných služeb, tak na začátek je nejlepší zajít si na úvodní konzultaci do nejbližšího kontaktního centru pro uživatele drog. V tomto centru získáte od pracovníků informace o nabízených dostupných léčebných službách, jejích formách a podmínkách léčby. Na konzultaci můžete probrat Vaší současnou situaci a promluvit si o tom, jaké jsou možnosti řešení Vašich potíž. Kontaktní centra pro uživatele drog jsou v podstatě v každém větším městě. Znáte nějaké ve svém okolí? Pokud znovu napíšete, které větší město máte dostupné, rád Vám zašlu kontakt na konkrétní zařízení. Případně si můžete vyhledat kontaktní centrum ve Vašem okolí sám na stránkách www.drogy-info.cz v mapě pomoci.
Zatím se mějte hezky.
Miroslav Giljan