pervitin
orentacia
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať na vedlajsie účinky uzivania pervitinu. Po davke sa okrem sexuáalnej tuzby prejavuje aj zaujem o ine pohlavie. Nechápem tomu, myslím že som hetero a v triezvom stave má rovnake pohlavie absolutne nepritahuje. Dakujem za odpoved

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den, díky za dotaz.
Chápu váš dotaz tak, že vás zajímá, jakto, že při užítí pervitinu projevujete zájem o STEJNÉ pohlaví na rozdíl od stavu střízlivého, kdy se pokládáte za heterosexuála a preferujete pohlaví opačné.
Co se týče sexuálního chování ve stavu akutní intoxikace pervitinem, již jsem se opakovaně s takovou situací u uživatelů pervitinu setkal. Zdrojů může být vícero. Obecně vzato bývá taková intoxikace zdrojem významné změny chování, tedy včetně sexuálního. V kombinaci se zvýšenou sexuální apetencí (někdy až extrémně) může přijít i chuť na sex bez ohledu na původní preferenci pohlaví. Navíc v situaci, kdy objekt opačného pohlaví se zájmem o sex není dosažitelný. Roli hraje vysoká míra sebe-kontroly v kontextu sociálně-kulturních zvyklostí ve střízlivém stavu. V historii lidstva byly i takové kultury, k jejímž zvykům patřil i sex s objekty stejného i opačného pohlaví a taková situace nebyla vykládána jako nezvyklá či okrajová. Naše sexualita totiž, ač to na první pohled může tak vypadat, nemusí být často zcela jednobarevná. Vaše situace tedy není úplně překvapivá. Neznamená to, že podobně sexuální preference prožívají všichni uživatelé pervitinu, ale někteří ano.
J.Chudomel