Marihuana
Terka521
Ahoj,
mám přítele a ten si 1x týdně dá trávu. Má dobrou práci, má VŠ a není žádna smažka, má to jen jako hobby. Několikrát jsem to zkusila (asi 20x), ale nikdy mě to nic neudělalo. A snažím se to opravdu vdechovat. On si dá pár potáhnutí a už řiká, že to cejtí a že je to kvalitní a je opravdu zhulenej. Já si dám stejně a nic. Má někdo podobnou zkušenost, že by mu to nikdy nic neudělalo? Chtěla bych to s ním alespon někdy prožít. Děkuji za reakce.
Terka

Odpověděl: Amrit Sen
Terko, zdravím Vás,
cením si Vaší důvěry. Stává se to, každý člověk je jedinečně nastaven a může reagovat různě. Známe i případy, kdy měli dotyční opakovaně podobnou zkušenost jako vy a možné účinky THC podcenili. Po různě dlouhém čase, po rozdílném počtu užití se jim stalo, že "najednou" na ně marihuana zaúčinkovala tak, že je úplně vyřadila z provozu. Měli skutečně nepříjemné stavy, bylo jim fyzicky i psychicky tak zle, že měli pocit, že umírají. V takovém stavu, který má zejména psychické příčiny, může člověk udělat i spoustu nepředložeností. Psychické potíže pak mohou přetrvávat velmi dlouho, někdy se nemusí takto disponovanému člověku podařit úplný návrat do stabilního stavu. Doporučuji vám proto netahat čerta za ocas, zkuste to vzít tak, že marihuana, ať už z jakéhokoli důvodu, není to pravé ořechové pro Vás. Pokud máte v plánu marihuanu dále zkoušet, buďte na sebe opatrná, nekombinujte s alkoholem, nebo dalšími drogami, a mějte vždy nablízku spolehlivého, nejlépe střízlivého člověka.
Přeji Vám mnoho štěstí v novém roce, kdykoli se ozvěte,
Amrit Sen.