nitrozilni aplikace pervitinu
valeri 1gr
Dobry vecer, vcera jsem si nitrozilne aplikovala pervitin. Vse bylo v poradku az me konci me ruka zacla palit a bolet. Ruka je natekla a lehce mam kolem mistake vpichu zacervebale kolecko. Dnes jsem ruku zatezovala v praci nebolela ale ted se mi s ni tezko hybe. Jako \"prvni pomoc\" jsem si vpich a okoli ruky natrela masti Heparoidol Leciva. Konecky prstu mam studene chtela jsem se zeptat zda se nemusim bat abcesu, a po kolika dnech leceni se ruka muze spravit. Nebo jinou lecbu mi muzete doporucit? Dekuji za odpoved Val

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
s největší pravděpodobností jste si kousek dávky aplikovala mimo žílu, případně Vám mohla žilka prasknout. Těžko to ale můžeme posoudit bez toho, abychom Vaší ruku viděli. Aplikací heparoidu v tomto případě určitě nic nezkazíte. Pokud byste si chtěla ulevit i od bolesti, tak zkuste mast Ibalgin Duo Effect krém, která má v sobě i složku tlumící bolest. Pokud by se ale Vaše potíže nezlepšily maximálně do týdne, případně by se i zhoršovaly (bolest by neustupovala a zarudlost a oteklost ruky by nemizla, nebo se rozšiřovala dál), tak určitě vyhledejte lékařskou pomoc. Z nevydařené aplikace muže vzniknout absces, na který jste se ptala, a ten se ale muže dál rozšířit i na flegmonu, což už je závažná komplikace.
Zatím se mějte hezky.
Miroslav Giljan