větve rozhodnutí
sitič
Zdravím.PIJU vodku a věřím že končím,čistá hlava osud muj,štěstí prosím namaluj.věc má je taková,,,porno-pervitin4léta...mozek,3měsíce,rok pokoje,3léta,pokoj,monitor,neovládám,práci mám,zažívám smrt,slunovrat,srdce bolí,kamery,pry tu mám,všichni nenávidí mně,,je to na mně,zvládnu to,..přesto zahovořil bych

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás.
Nevím, jestli jsem správně pochopila Váš dotaz, píšete, že pijete vodku, před tím jste měl nějaké zkušenosti s pervitinem, nějaká období se Vám dařilo abstinovat, v některých obdobích zase ne. Máte za to, že současnou situaci zvládnete sám, ale rád byste si případně s někým z odborníků promluvil po telefonu.
V závěru dotazu jste zaslal své telefonní číslo, které jsem z důvodu zachování anonymity tazatelů vymazala. V rámci této poradny zasíláme odpovědi pouze prostřednictvím webu, tazatele nekontaktujeme ani telefonicky ani přes e-mail.
Pokud byste si přál hovořit s někým z kolegů po telefonu, nejjednodušší variantou je zavolat na poradenskou linku Kontaktního centra SANANIM:
283 872 186 (dovoláte se v provozních hodinách PO: 13-20; ÚT-PÁ: 9-20; víkendy a svátky: 13-20).
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Pokud byste napsal o sobě a své situaci víc informací, mohli bychom poradit konkrétněji.
Zatím přeji hodně štěstí.
Bára Orlíková