pervitin
honza.
dobry den chtel jsem se zeptat kyz uzivam pervitin nitrozilne a a od nedavna se mi stava ze kdyz si dam tak me zacinaji bolet plice a srdce navic mam divny tlak na cele tak jsem se chtel zeptat jestli to je vazny nebo ne stalo se mi to malokdy a tet to bylo vaznejsi dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Honzo.
Samotná konzumace drog, je vždy vážný problém. Pokud pociťujete v poslední době nějaké obtíže, je zřejmě čas se nad celou situací vážně zamyslet. Užívání pervitinu i dalších drog sebou nese i plno komplikací, od zdravotních potíží, až po sociální a právní problémy. Jak jste na tom se svým zdravím Vám bohužel, takto na dálku, bez osobního kontaktu a vyšetření lékařem nejsme schopni sdělit. Ale obecně platí, že konzumacemi se postupně zdravotní stav uživatelů drog zhoršuje. Pokud byste měl zájem o osobní konzultaci a více si o sobě a svých problémech pohovořit, můžete navštívit některé z Kontaktních center pro uživatele drog. Bývají ve všech větších městech, dají se využít zcela nezávazně, bezplatně a lze i anonymně.
Pokud nevíte kam u Vás zajít, napište znovu a uveďte, o jaký region jde. Můžeme Vás někam nasměrovat. Nebo se sám můžete podívat do databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci - zadat kraj - město - druh (v tomto případě Kontaktní centrum).
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše K-centrum, zde informace: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Kontaktní centrum, SANANIM z. ú.
Na Skalce 819/15, Praha 5
mapa
Telefon:  283 872 186
Email:    kacko@sananim.cz
Provozní doba (lze přijít kdykoliv během provozní doby, i bez objednání):
PO    13.00 - 20.00
ÚT       9.00 - 20.00
ST       9.00 - 20.00
ČT        9.00 - 20.00
PA        9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Zatím se mějte hezky, kdybyste měl doplňující dotazy, nebojte se na nás opět obrátit.
S pozdravem MK