Anketa-tabulka
Ivan
Jak to máte s tou vaší tabulkou vpravo? Ukazuje mi to abstinovat od alkoholu a jiných látek-14%,pít alkohol-9%,kouřit marihuanu-6%,a dál už u všeho 0%,přesto že u užít něco jiného,než alkohol,nebo konopí je o dost delší čára než u těch výše. A co mám zaškrtnout,když jako každej rok s kámošema nejprve zahulíme konopí,pak vypijem čaj ze sušených lisohlávek a při odeznívání účinku zas dáme konopí? Jen pár prdů. Peřed kvůli setu a setingu. A po pro zmírnění dojezdu. Snadnější návrat do reality.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás,
v zobrazení procent i grafickém znázornění odpovědí na anketu je bohužel technická chyba, která způsobuje to, co popisujete. Doufám, že se v nejbližší době podaří vše uvést do pořádku.
Ohledně toho, co máte zaškrtnout v anketě. Máte pravdu, že kolonka užít konopí a jiné drogy (vyjma alkoholu) nám z ankety vypadla. Pokud máte potřebu něco zaškrtnout, tak by asi odpovídala poslední varianta - zahrnuje jak konopí, tak jiné drogy (ovšem včetně alkoholu). Anketa neslouží pro výzkumné účely, je jen čistě pro základní orientaci, jaké mají plány návštěvníci našeho webu.
O rizicích užití marihuany i lysohlávek asi máte ponětí, tak se nebudu zbytečně opakovat, jen chci doporučit opatrnost zejména ohledně dávkování, jak hub, tak marihuany. Halucinogenní účinky se mohou potencovat, tak abyste si nepřivodili nějaký bad trip s nějakými nepříjemnými psychickými následky nebo úrazem.
B. O.