účinky užití pervitinu
Melisa
Mám dotaz na fázi 5 - zhroucení,při užití pervitinu.(spánek 2-3 dny)
Pokud dotyčný nemá možnost spát - musí do práce, tak si asi zase musí dát dávku, nebo ne?
Díky Mel.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
chápu, že máte potřebu vědět o pervitinu co nejvíce, nicméně každý člověk je jiný a nelze jeho chování takto třídit na nějaké fáze. Podle toho, co jste doposud napsala, má Váš syn s užíváním pervitinu již problém, který by bylo třeba řešit, na tom se naprosto shodneme. To, jak přesně užívá, není v této chvíli prakticky vůbec podstatné a nikterak Vám tato informace nepomůže. Takto se budete jen točit v kruhu a hledat vysvětlení pro synovo chování. Nejlepší by v tuto chvíli bylo, kdybyste se sama obrátila na ambulantní program, na který jsem Vám posílala odkaz v předchozí odpovědi. Budete tak mít možnost probrat Vaši nelehkou situaci osobně a vymyslet společně s odborníkem strategie, jak syna motivovat k léčbě a především se postarat i sama o sebe. Cesta, kdy pomoc vyhledají nejprve blízcí závislého, je velice častá a bývá i úspěšná.
Vilma Šilarová