drogy
simona
Dorý ráno , moc děkuji za vaší odpovět. ano sama na sobě už to pocituji . nejsem to prostě já mé hubnutí mně trápí moc. si to beru do hlavy že musím přibrat pár kil. na víc ale nic se neděje spíš si připadám hubenější víc a víc ,,, vím co pervitin dokáže a co ve člověku vyvolá . mé,, myšlení a pohyby jsou zrychlené, ale v mé hlavě jsi si říkám že musím přestat . od. tí první spravy co jsem vám posílala tak jsem si pervitin vzala až dnes vidržím nejvíc 2-3- nebo 4 dni , si nic vzít . mislím jsi že to není ,,, látka která muj zvik jako třeba na cigaretu ,,, myslím jsi že jeto , psychická nebo že vziká nákáka závyslost , a le to je možná jen v mé hlavě ,, ale vím a chci přestat a musím vžidicky jsem takové lidi kolem sebe nebo venku odsuzovala byly promně vzduch , atet sem to samé co oni vzduch ... peritin poučí malo koho mně poučil až až , proto chci a vím že to potřebuji do nákého střediska gde k tomu nebudu mýt přístup gdy se budu moct vrátit domu tak za mněsic - či 14.dní. potřebuju lečebnu z ubytovacím zařízením ,,, ja jsem z města Most le bydlím v Litvínově . byla bych moc ráda gdyby jse mi pomohly najít nejaké to ubytovací zařízení mockrát děkuji za odpověd Simona .

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
děkuji, že jste znovu napsala. Myslím, že závislost na pervitinu popisujete celkem správně - tato látka nevyvolává tělesnou závislost, ale má vysoký potenciál k rozvoji závislosti psychické.
Jak jsem Vám psal již v předchozí odpovědi, tak nejlepší je na začátek zajít si do kontaktního centra pro uživatele drog. Posílám Vám kontakt na zařízení, které sídlí přímo v Mostě. V tomto centru můžete s pracovníkem probrat Vaší současnou situaci a hledat jaká léčebná služba, například i pobytová by pro Vás byla nejvhodnější. Pokud se rozhodnete do některé z léčeb nastoupit, tak v kontaktním centru Vám pomůžou zařídit všechny náležitosti potřebné k nástupu. Zkuste se jim ozvat a domluvit si úvodní konzultaci.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum Most k Naději
PhDr. Dagmar Jandová
vedoucí programu
P. Jilemnického 1929, 434 01 Most
602 219 372
476 102 288
vedouci.kcm@mostknadeji.cz