Anketní otázka
Edi
Jak je to s tou anketou? Mě to zobrazuje jen: 15%-abstinovat od alkoholu i jiných látek, 8%-pít alkohol a 6%-kouřit marihuanu a dál u všeho 0%. I když u užít něco jiného než alkohol nebo konopí je o dost delší čára. No já osbně budu s kámošema kouřit domácí Skuk a po půlnoci nejspíš asi zas dáme čáru aby jsme vydržely pařit do rána. Nejspíš pervitinu. MDMA, nebo aspoň Mefedron těžko seženem. Jinak hodně štěstí a úspěchu v novém roce i vám. Máte za sebou dost skvělé a úspěšné práce. A i vaše stránky jsou nejlepší.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás.
Omlouvám se za pozdní odpověď. Co se týče ankety, jedná se o technickou chybu, kterou řešíme s organizací, která má na starost web Drogové poradny po technické stránce. Doufám, že se podaří zobrazování informací u odpovědí na anketní otázky zas dát do pořádku - máte pravdu, že grafické zobrazení nesedí s uvedenými procenty a někde se procenta ani nezobrazují.
Jinak ohledně Vašich plánů na silvestrovský večírek - chápu, že chcete vydržet pařit až do rána a že by se Vám to podařilo pouze za pomoc marihuany, není pravděpodobné. Otázkou je, zda je opravdu nezbytně nutné vydržet pařit až do rána... ale to je samozřejmě na Vás. Jen upozorňuji, že užití jakékoliv drogy má svá rizika a užití jejich kombinace neznamená prostý součet možných negativních následků, ale spíše jejich násobení. U drog jako je pervitin, extáze nebo mefedron navíc nikdy nevíte, co přesně zakoupená látka obsahuje. Tak buďet opatrní a pokuste se to nepřehánět. Pozor zejména na "dokrmování" dávky, pokud byste měli pocit, že látka neúčinkuje, jak měla - to je poměrně snadný recept na předávkování, zejména v případě, že by zakoupené zboží obsahovalo některou z nebezpečných příměsí, které mají zpomalený nástup účinku.
Jinak díky za ocenění naší práce.
Pokud byste měl nějaké další dotazy, tak se neváhejte na nás obrátit.
Bára Orlíková