vrácení stavů
XXX
Dobrý den chtěla bych se zeptat..Před 14 dni jsme měla po třetí v životě marihuanu..Měla jsem holotropa.Je možné aby se mi ty stavy vracely ikdyž nehulím ani se nepohybuji v postředí kde se hulí.?..Můžou tři jointy)ne v jeden den a ne najednou) poškodit mozek nebo nějak narušit duši.? ..Při tom tropu jsme se strašně bála uvnitř sebe jsem měla strašnou paniku mohlo mě to nějak poznamenat.?.Chci se jen zeptat jestli se to může vracet nebo je to jiný zdravotní problém
předem moc děkuji..

Odpověděl: Veronika Šindelářová
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Může se stát, že se nepříjemné pocity a prožitky po užití drogy vracejí jako tzv. flash back, týká se to zejména halucinogenů. Nepíšete, jaké stavy se Vám vracejí, každopádně pokud se to stále děje a znepokojuje Vás to, bylo by vhodné obrátit se na lékaře, aby mohl vyloučit zdravotní problém. Ideální by bylo, kdybyste mu řekla o svém užití marihuany, aby Vám mohl adekvátně pomoci. Je dost pravděpodobné, že nepříjemné stavy časem odezní, a pokud nebudete marihuanu dále užívat, nebudou se vracet. Každopádně po takto nepříjemném zážitku je určitě lépe se konzumace vyvarovat, může se jednat prostě o varování Vašeho organismu. Tím se dostávám k druhé části Vašeho dotazu, zda Vás může užití nějak poškodit. Obecně a zjednodušeně řečeno, pokud má jedinec nějaké předpoklady k duševní poruše, může mít užívání marihuany vliv na rozvoj této poruchy. Pokud byste se tedy stále cítila špatně a měla obavy o své psychické zdraví, můžete se obrátit na psychiatra nebo na jiného odborníka z drogových služeb.
Přeji Vám, abyste se brzy cítila lépe. Když byste se potřebovala na něco dozeptat, případně byste chtěla využít nějakého kontaktu na odborníka, nebojte se znovu napsat.
S pozdravem,
Veronika Šindelářová