Pomoc
Smoulinka
Moc se omlouvám ale ještě bych chtěla doplnil ze on sám si nedokáže přiznat ze vubec nějaký problém ma kolikrát jsem se mu to snažila vysvětlit ale vždy mi řekl ze to ma pod kontrolou!!!je mi jasné ze pokud nebude chtít sám ja s tím nic moc nenaďelam nebo spíše vubec nic,ale i přesto bych mu chtěla nějakým spusobem pomoci nejde to jen tak ho opustit moc ho miluji známe uz roky uz jsem ho jednou opustila,ale zase jsme se k sobě vrátili!!!sama nevim co me k němu tak táhne,ale jedno vím jistě chci ho změnit asi vám připadám jako úplný blázen ale to všem v mem okolí!!!jen pro info ja s nim drogy neuzivam a jsme z dobre zajištěných rodin!!!vetsi města v okolí jsou Znojmo a Brno a ještě jednou moc dekuji

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
Vaše motivy úplně chápu a zdá se, že si i uvědomujete realitu - pokud přítel nebude mít sám zájem o změnu svého chování a bude užívání drog bagatelizovat, Vy toho sama moc nezmůžete. Každopádně pokud byste měla zájem, můžete se zkusit obrátit na Kontaktní centrum ve Znojmě uvedené v předchozím mailu (nebo na některou z brněnských služeb) a situaci probrat osobně.
Zde si můžete přečíst, jaké služby nabízí znojemské KC rodičům a blízkým uživatelů drog: http://www.znojmo.podaneruce.cz/rodice-a-blizci/ a přikládám ještě kontakt na Brno: http://elysium.podaneruce.cz/rodiny-a-blizci/.
Vilma Šilarová
Psychoterapeutické sanatorium Elysium
Ambulantní program
Hilleho 5
602 00 Brno
tel.: +420 778 486 355 nebo 541 227 704