Následky po snědení sušenek s trávou
dana
dobrý den,již8mý den mám nepříjemné stavy úzkosti, strachu a paniky po snědení 5ti sušenek z marihuanou.popvré a naposledy jsem něco takového vyzkoušela.S drogami nemám žádné zkušenosti a nechci tohle už zažít.začalo to jako by mi přestal fungovat mozek s tělem a vše co jsem dělala bylo jako, že jsem nevěděla co je realita a co se nestalo.Někdo na mně mluvi a já odopvídám, a pak uvažuju jestli se to stalo nebo ne.Zírala do stropu,nejistý pomalý pohyb,pocení,rychlý tep kolem125,třes,svalové chvění,průjem,pocit na zvracení,bezdůvodný pláč,nespavost nebo spíš strach usnout z nepříjemných snů.Poradte mi prosím aby už mi bylo dobře,kam se mám obrátit,co mám dělat at se ten bordel dostane z mýho těla ven.Byla jsem u doktora před4mi dny, řekla jsem mu , že mi je takhle špatně, ale bála jsem se říct z čeho to je.Pry deprese(fakt je, že jsem dlouhodobě vystavená pracovnímu stresu a vyčerpání a tohle tomu přidalo nebo něco spustila s čím si neporadím)Předepsal mi lexaurin,asentru a sanval.sice jsem ty prášky kromě toho na spaní začala jíst, ale i tak to nepomáhá a mám strach jestli je vůbec můžu jíst,když jsem neřekla pravou příčinu.Sama si ještě přidávám chlorelu,jestli pomůže.děkuji

Odpověděl: Kateřina Mladá
Dobrý den Dano,
mrzí mne, co nyní prožíváte a věřím, že v podobnými experimentech už nechcete nadále pokračovat. Bohužel patříte mezi ty, na které má požití marihuany tyto opravdu velmi nepříjemné účinky. Je určitě dobře, že jste se ihned obrátila na lékaře. Z vaší zprávy nemohu vyčíst, zda na praktického lékaře či na psychiatra. Pokud jste vyhledala praktického lékaře, konzultovala bych vaše problémy ještě s psycihatrem, který je přeci jen na důsledky v psychické oblasti více zaměřený. Pokud jste přímo u psychiatra byla, určitě bych vám doporučila mu povědět o pravé příčině vašich problémů. Určitě se mohl k požití marihuany připojit i dlouhodobý stres a zátěž v zaměstnání, nezbytné ale je, aby lékař, který vám předepisuje medikaci, věděl i o požití marihuany. Rozumím, že je to pro vás těžké a možná vám brání i stud, ale myslete především na své zdraví, se kterým vám pak psychiatr bude umět lépe pomoci.
Držím palce, ať je brzy lépe!
Kateřina