drogy
simona
Dobrý ráno chci jen zeptat , mám tět nakou dobu známost z pervytinem. anějak se toho nemužu zbavyt,beru ho už osm mněsícu - nějaký přestávky . dnes jeto třetí den , co nespím . už sama sobě říkám že mussím někam na odvykačku ale nevým kam . proto píšu . vám. o radu . děkuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
pervitin a celkově stimulancia jsou látky, které jsou vysoce potentní v oblasti rozvoje psychické závislosti. Dost pravděpodobně to už pociťujete sama na sobě. Pokud byste ráda řešila Vaše potíže s užíváním pervitinu tak nejlepší je zajít si do nejbližšího kontaktního centra pro uživatele drog. V těchto centrech poskytují kromě poradenství v oblasti užívání návykových látek i možnost zprostředkovat některou z dalších léčebně zaměřených služeb. V případě, že uvažujete nad tím, že byste ráda nastoupila někam do léčby, tak kontaktní centrum je to pravé místo, kde to můžete začít řešit. Na úvodní konzultaci s pracovníkem se dovíte, jaké jsou možnosti řešení Vaší situace, jaké jsou pro Vás dostupné služby apod. Všechny služby kontaktních center jsou zdarma.  Služby můžete využít i anonymně, a k ničemu Vás nezavazují, takže nemusíte mít obavy, vše zůstává na Vašem rozhodnutí.Pokud znovu napíšete, které větší město máte dostupné, tak Vám rád pošlu kontakt na konkrétní zařízení.
Případně si ho můžete zkusit vyhledat sama na stránkách www.drogy-info.cz v mapě pomoci.
Zatím se mějte hezky.
Miroslav Giljan