tabletky
rrrrrr
Nasla some synovy more tabletky v izbe . a uz 3 dni nespi a stale nevie co he za den a stale dokola mi dava tie iste otazky . neviem vobec co to je aka droga ci co neviem so rady

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Prvně, pokud máte podezření, že je Váš syn pod vlivem nějaké látky, nebo že se pod vlivem nějaké látky nachází opakovaně, je dobré si s ním o to promluvit. Podle toho co píšete, však nějaká promluva asi není úplně možná, nicméně pokud máte pocit, že se jeho stav nelepší, bylo by dobré navštívit lékaře, aby ho prohlédl. Popřípadě poté vyhledat odbornou pomoc v některém ze specializovaných zařízení.
Dále, pokud se jedná o zjištění o jakou drogu nebo látku se jedná - většina toxikologických laboratoří, nacházejících se ponejvíce u nemocnic, nabízí možnost vyšetření samoplátcem doneseného materiálu.
Nepíšete však kde bydlíte a kam by případně bylo pro Vás možné dojet.
Pokud budete chtít, prosím, podejte další dotaz s doplňujícími informacemi a my se Vám pokusíme najít kontakt na laboratoř, resp. na specializovanou službu.
Držím Vám palce ať se vše zlepší!
S pozdravem
Zbyněk Oktábec