Otázka !!!!!!!
pALiO
Dobrý den.Mal by som na vás jeden dotaz.Mám 16 rokov,vyska 183cm,váha 66 kg,zdravotne problemy nemam ziadne a kedze som do techno+spol. hudby blazon,napadlo ma zobrat si na nejakej party ecko.Nemal som s tým predtym žiadne skúsenosti,vačsina mojich kamosov huli travu,ale na intraku vraj dost ludi ecko berie.Cize,aby som sa dostal k tomu co som chcel.Precital som si kopu info. o ecku,ako ho brat,kolko,kedy a podobne + som rozpraval s par ludmi z netu a zbieral cenne rady :) Rozhodol som sa dat si ecko na silvestra tohto roku v jednom klube.Bola to tableta so znakom Mitshubishi,vraj ciste MDMA,ze na intraku berie kazdy len tento typ.Nic som na silvestra predtym ani potom co som ecko zobral nepil,len fajcil klasicke cigarety(Marlboro light´s).Dal som si na zaciatok polovicu tablety.Presla polhodina a stale nic.Bol som cely cas v klube,kde sa hralo jak o dusu,no nic sa so mnou nedialo.Presla este jedna polhodina a stale to neucinkovalo.Namiesto kopu energie sa na mna dovalila silna depka.Bol som cely cas smutny,zdeprimovany a pod.Proste nalada pod psa.Je pravda,ze nehrali prave to co ma chyta najviac,ale myslim ze to asi kvoli tomu byt nemohlo.Serie ma to aj z toho dovodu,ze v reali som dost plachy co sa dievcat tyka,tak som dufal,ako som vsade cital,ze sa otvorim,dorazi euforia,empatia a ejhle niejaku holku zbalim.Nie ze by som predtym s nikym nechodil,ale chcel som vyskusat ake to bude balit holky ked ma clovek v sebe ecko.Popravde nezobral som to ecko kvoli tomu ale hlavne kvoli tomu prezitku z hudby.Kde sa stala chyba?Co som spravil blbo,ze mi to ecko vobec nefungovalo ale namiesto toho na mna prisla depka?Dokonca aj DJ ma vyhlasil za najsmutnejsieho cloveka na party,kuva taka hamba :( Rozmyslal som ze zoberiem este druhu polovicu,ale pocul som ze to na prvý krát moze byt dost nebezpecne.Za vysvetlenie a vase rady vopred dakujem.

Odpověděl: Jakub Minařík
EXT patří mezi látky, které spíše katalizují to co se v nás děje, místo toho aby měli nějaký jednoznačný efekt. Takže, pokud jsme nějak smutní (i třeba někde v hloubi duše) tak může intoxikace i podle toho vypadat. O tom byla asi i ta deprese. Totéž platí o tom hledání té slečny. Víte, taky látka může na člověka působit jinak. Takže vaše reakce mohla být úplně normální (pro vás) a bude se opakovat. Je toho celkem spousta, co by mohlo být příčinou.
Jestli chcete doporučení - na EXt se vy ... Ano jistě může vám uidělat dobře - to by ostatně mohl být důvod proč znova, ale dosti pravděpodobně by vám taky dobře udělat nemusela, stejně tak jako posledně. Navíc - ví bůh co to vlastně bylo. Tady najdete databázi testovaných tablet a informace o MDMA. Je to zaručeně validní zdroj. Kdybyste měl dojem, že to je příliš odborné a potřeboval jste něco vysvětlit, klidně se ptejte. Pokusím se vám to objasnit lidskou řečí. :-)
Víte - mám potřebu vám napsat, že jste si před užitím EXT alespoň něco o tom přečetl. Je to dobře. Spousta lidí zkouší drogy aniž by měla alespoň ty úplně nejzakladnější informace. Jinak přeju, ať je v příštím roce líp, než na silvestra. :-)