nezodpovězený dotaz
student
Dobrý den,
velice mě udivuje že Vaše \"On-line\" poradna zodpovídá i na velice necílené dotazy takřka okamžitě,a na můj dotaz nebo zodpovězeno minimálně 9 dní... :/
Pokud se Vám podaří dohledat dotaz(níže jsou údaje z formuláře) tak budu velice rád.
Vaše poradna mě prozatím velice zklamala.
Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás.
Odpovídáme na všechny dotazy, které dorazí, takže Váš dotaz máme v systému a zodpovíme ho. Na dotazy odpovídá tým kolegů, kteří to dělají nad rámec svých úvazků v zařízeních v přímé práci s uživateli drog. Nejsme k dispozici on-line ve smyslu, že jsme non-stop na příjmu. Tedy nezaručujeme okamžitou odpověď. Některé dotazy navíc vyžadují konzultaci s dalšími externími odborníky, takže se doba odpovědi může protáhnout.
Je mi líto, že Vás naše poradna zklamala - je nutné ovšem brát v potaz, že je to bezplatná poradenská služba a nezaručuje odpověď obratem. Pokud máte urgentní potíže, tak je vždy lepší vyhledat některé ze zařízení pro uživatele drog, případně svého lékaře nebo jiného odborníka, osobně. Konzultace po internetu může mít stejně jen obecný a doporučující charakter a není náhradou za přímý kontakt s odborníkem.
Bára Orlíková