jak se toho mamzbawit?
enigma
uz asi rok obcas kourim marihuanu...vse bylo v pohode,ale jednou sem to prehnala a po navalu smichu sem uplne ztratila orintaci nevedela sem kde sem..atd.ale to hlavni uplne sem ztratila cit ruce mi uplne zdrevneli,necejtila sem ani rty kdyz sem chtela pit..posledni dobou se to objevuje casteji,a to ikdyz si dam jen trochu.. V CEM JE PROBLEM??diky ENIGMA

Odpověděl: Jakub Minařík
Problém je asi v tom, jak intoxikaci prožíváte. Samozřejmě existují varianty méně příznivé - např. určitý druh epileptického záchvatu, nebo jiná neurologická porucha - která se projeví specificky po intoxikaci THC. Spíše bych se ale klonil k variantě, že to je prožitek, který se opakuje ve stejné situaci. Pokud tomu dobře rozumím, tak se problémy objevují jen tehdy, když hulíte. Takže rada je snadná - nehulte. :-) Jinak se obávám, že se s tím budete muset smířit. Navíc - potíže se mohou jaksi zabydlet a obtěžovat i v době, kdy hulit nebudete. Takže to zvažte.
S tou možnou neurologickou poruchou - stálo by za úvahu, aby vás viděl neurolog. Podmínkou nějaké úspěšné intervence by samozřejmě bylo, že mu přiznáte za jakých okolností k poruše došlo a dochází.
Ještě si dovolujio popřát příjemný příští rok. A ať to přestane. :-)