LSD
AA
Zdravím,už 2 roky užívám pravidelně marihuanu,ale pokud chci navodit inspirativní učinky musím aspon týden nehulit. Chtěl bych skusit LSD , ale pouze jednu čtvrtku čtverečku.Poté bych počkal 2 hodiny a dal bych si druhou čtvrtku. Ve dvou si cheme vzít jeden čtvereček. Myslím si že na takovýto experiment s halucinogenem jsem připravený. Budeme u sebe mýt ještě jednoho \"střízlivého\" člověka který nás bdue hlídat. Bude pouze zhulený. Chceme si před tím než začneme dát jedno brko. A po tripu už hulit normálně,nebo co by jste doporučil? Nebo se na to v mých letech vys***.
LSD se mě zdá jako lehká droga oproti takovému alkoholu nebo cigeretám. Vše to akorát smrdí. Za jak dlouho zhruba učinky odezní? Máte ještě nějaké techniky pro zlepšení stavu? (klidná hudba apod.)
Snad všechno. Díky

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
Je fajn, že přemýšlíte nad průběhem intoxikace dřív, než LSD případně užijete. Nejbezpečnější samozřejmě je drogy neužívat vůbec. LSD spadá do skupiny halucinogenů, jejichž účinky se předem odhadují jenom těžko. I když si naplánujete užití v bezpečném prostředí, s lidmi, kterým důvěřujete a budete psychicky naladěný dobře, tak Vám tyto faktory nemůžou zaručit, že intoxikace proběhne bez potíží. Halucinogeny Vám dost zásadně změní vnímání reality, můžete pocítit zvukové i vizuální halucinace. Zda Vám to bude příjemné nebo ne, předem neodhadnete. Určitě je fajn, že s Vámi bude někdo, kdo nebude LSD intoxikován, nepovažuji ovšem za šťastné, aby byl dotyčný pod vlivem marihuany. Zkuste také ještě zvážit případnou konzumaci marihuany u sebe - v kombinaci s LSD. Obě tyto látky mají silný psychoaktivní potenciál, a i když jste na účinky marihuany navyklý, v kombinaci s LSD Vás její účinky můžou překvapit.
Popisujete, že si chcete rozdělit dávku na více častí. Účinky samotného LSD můžou přetrvávat i déle než 8 hodin a v průběhu intoxikace se můžou stupňovat. Proto buďte s případným „dokrmováním" stavu další dávkou opatrný. I když se Vám po dvou hodinách bude zdát, že stav není moc silný, může se to v následujících chvílích změnit i bez další dávky. "Dokrmování" bych tedy úplně nedoporučoval.
Jestli v poslední době pociťujete z nějakého důvodu psychickou nepohodu, tak zkuste případnou konzumaci odložit radši na jindy. Psychický diskomfort může být tímto typem drog silně stimulován.
S ohledem na Váš věk uvedený ve skryté poznámce bych tedy také zvážil, zda experiment neodložit...
Rozhodnutí je ale samozřejmě na Vás. Ať už se rozhodnete jakkoliv, tak buďte na sebe opatrný.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan