Kokain
Dona
Dobrý den,
mám podezření, že přítel si před sexem dává kokain. Je silně smyslný a má dlouhou erekci. Jak to můžu poznat? Můžete mi prosím popsat účinek na sexuální chování muže? Může se droga dostat i do mě skrze tělesné tekutiny? Děkuji.

Odpověděl: Amrit Sen
Dono, zdravím Vás.
Podle toho, co píšete nedokážu odhadnout, jestli Váš přítel kokain užívá. Nepíšete nic o tom, jestli se v jeho chování něco zásadně změnilo za dobu, co ho znáte, nebo jestli jste ho poznala už jako případného uživatele drog. Kokain, pervitin, extáze a další drogy mohou sice navodit intenzivnější sexuální prožitek, také jej prodloužit, ale při dlouhodobějším užívání zároveň obrušují city a kromě vysokého rizika závislosti může hrozit i vznik psychických poruch, nejen sexuálních. Jediné, v čem Vás mohu uklidnit, že skrze tělní tekutiny se do Vašeho organismu droga z partnera nedostane, tedy alespoň tak, aby na Vás mohla učinkovat, nebo aby byla detekovatelná. Otázkou je, nakolik má takový vztah smysl, jak dlouho můžete ve vztahu bez dostatku důvěry setrvávat.
Mezi nejčastější příznaky příznaky a projevy užívání stimulačních drog mohou patřit tyto projevy: Rozšířené oční zornice, tedy velké panenky, bohatá mimika, gestikulace, mnohomluvnost, návaly energie, někdy nekonstruktivně využité, také již zmiňovaný zvýšený sexuální apetit, nespavost trvající i mnoho hodin, zanedbávání pitného a stravovacího režimu, úbytek tělesné hmotnosti, prudké změny nálad. Po odeznění účinku drog se může dostavit únava, zvýšená potřeba spánku a jídla, následná deprese a agrese. Každý člověk je originál s jedinečně nastaveným organismem, takže nelze paušalizovat, tím spíš, pokud jde o sexuální chování. Zatímco jeden se promění v motor bez něhy a citu, jiný je po užití zmiňovaných drog naopak úplně "mimo provoz", nebo také úplně jinak... Doporučuji Vám si zkusit o Vašem podezření otevřeně promluvit. Víc Vám v tuto chvíli asi neporadím. Zkuste napsat, co Vás na situaci nejvíc trápí, jestli jsou to drogy, jako takové, nebo jestli máte strach o vztah...odpusťte, teď střílím od boku.
Pro doplnění informací doporučuji se podívat na stať "Sex na drogách" na stránkách kliniky adiktologie:
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
Kdybyste se chtěla ještě na něco doptat, napište.
Přeji krásné Vánoce,
Amrit Sen.