otazka
SB
Dobry den,
Mam dotaz ohledne nazvu drogy.
Kamaradce dali danou drogu do piti (Jagger s colou) ... nemohla se potom niceho napit, po nejakem case zniceho nic zacala usinat a nebyla schopna cokoli vnimat. Dalsi den pouze stridave zvracela a spala. Chtel bych znat co by to mohlo byt. Pokud by ste znaly nazev dane latky prosim odpovezte.
Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Zřejmě nedopatřením jste svůj dotaz zadal 2x. První verze dotazu vedený pod kódem číslo 135154 byl mnou již odpovězen. Pro jistotu svou odpověď, kopíruji i sem.
S pozdravem MK
Kopie odpovědi č. 135154:
Zdravím Vás.
Obávám se, že to takto nepoznáme. Mohlo jít o nějaké léky s hypnotickým účinkem (léky na spaní) nebo o nějaký opiát, těžko říct, takto přes internet to bohužel nelze objektivně posoudit. Zcela přesně by Vám to řekl pouze rozbor z tělních tekutin toxikologickou laboratoří. Nejsou to, ale úplně levné záležitosti, pro konkrétnější případné dotazy uvádím níže telefonní kontakt.
Ústřední toxikologická laboratoř
Areál Dětské kliniky 1p. budova A2
Ke Karlovu 2
Praha 2
Tel: 222 967 188
Doufám, že je už kamarádka v pořádku (?). Netuším, kdy se stala tato záležitost s přimícháním ,,čehosi" do pití - v případě dalších zdravotních potíží, pro jistotu vyhledejte lékařskou pomoc.
Doporučuji pro příště si dát větší pozor na to, s kým sedím u stolu, s jakými lidmi a neodcházet od svého rozpitého nápoje.
Budu ráda, když dáte vědět jak kamarádce je a jak to dopadlo (pokud se rozhodnete pro rozbor).
Zatím se mějte hezky, s pozdravem MK