THC
Molodoy
Zdravím, chcel by som opýtať,
po akom čase sa dá zistiť THC
v moči, po jednorázovom požití ?
Dal som si 4-5 ťahou cez plechovku
( žiadna silná marihuana - taká priemerá) A pred tým som nikdy marihuanu neužíval.
Ak mi budete vedieť reálne odpovedať na túto otázku, budem veľmi rád.
Ďakujem pekne za odpoveď.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
orientačně se uvádí, že je možné zjistit THC z moči 1 - 30 dní. Při jednorázovém užití by měly testy vyjít do jednoho maximálně dvou týdnů negativní. Nicméně záleží jak na kvalitě užité drogy (jak sám v dotazu zmiňujete), tak na individuálním metabolismu (rozdíly mohou být opravdu značné člověk od člověka, proto ten velký časový rozptyl) a v neposlední řadě na citlivosti testu. Pro běžně prodejné orientační testy z moči platí zhruba údaje, které zde uvádíme, testování v laboratorních podmínkách je samozřejmě na úplně jiné úrovni. Důležité je, k čemu potřebujete dobu detekce THC vědět. Když Vaši situaci upřesníte, budu Vám moci podat konkrétnější odpověď.
Mějte se pěkně
Vilma Šilarová