nadýchání látek
Tomáš
Dobrý den,
ještě jednou moc děkuji za odpověď (č.: 718749 - nadýchání látek).Cítím se dobře,snad to tedy žádný vliv nemělo. Já se pro jistotu vyhýbám všemu,co by mě mohlo ovlivnit - možná až moc:-). Byl jsem takový neklidný,když se sešla taková kombinace více látek najednou. Pak mě hned napadne,že by mě to mohlo nějak ovlivnit,ale v takovém množství,doufám,že ne - je to tak? Jak by se případné problémy projevovaly? Ještě jednou díky za odpověď. Mějte se hezky,Tomáš.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
myslím, že skutečně můžete být klidný. To, že by se Vám v případě, který jste popisoval, povedlo nadýchat dostatečného množství aktivních látek z marihuany nebo dokonce z helia je možné spíš v teoretické, než praktické rovině. Žádné pocity, které by nasvědčovaly tomu, že jste se intoxikoval jste nepociťoval, takže se tím nemusíte dál trápit. Jak jsem Vám psal i v předchozí odpovědi, tak bude fajn, když se i vzhledem k Vaší medikaci do budoucna experimentům s psychoaktivními látkami (včetně nadměrného užívání alkoholu) vyhnete. V této chvíli se ale nemusíte obávat negativních následků účasti na daném večírku na Vašem zdraví.
Přeji Vám hezké dny.
Miroslav Giljan