jak pomoct synovi
jarka
Dobry den.Syn je uz nekolik let uzivatel drog.V posledni dobe asi uz jen obcas si neco vezme.Ma z toho dost velke psychycke poruchy,ktere si nechce priznat.Museli jsme ho soudne vystehovat a je celkem na dne.Pozadal me o pomoc.Snad to mysli vazne.Poradte mne prosim kam se mam obratit?Dekuji Jarka

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
budu vycházet z předpokladu, že Váš syn uvažuje nad nástupem do některého léčebného zařízení. Pokud to tak je a syn má zájem o využití léčebných služeb, tak nejjednodušší je navštívit nejbližší kontaktní centrum pro uživatele drog. V tomto centru můžou synovi pomoct zorientovat se v nabídkách různých léčebných zařízení a vyhledat pro něho nejlepší varianta. Pracovníci centra jsou taky schopni zprostředkovat kontakt s konkrétní léčebnou a pomoci synovi zařídit všechny náležitosti potřebné k nástupu do léčby. Pokud budete chtít, tak můžete synovi nabídnout, že ho na úvodní konzultaci do kontaktního centra budete doprovázet. Všechny služby kontaktních center jsou bezplatné a úvodní konzultace může proběhnout anonymně. V závěru mojí odpovědi Vám posílám kontakt na jedno zařízení v blízkosti Vašeho bydliště. Zkuste synovi navrhnout konzultaci v tomto zařízení a následně je kontaktovat a domluvit si termín schůzky.
Zatím se mějte hezky.
Miroslav Giljan
Kontaktní adiktologické centrum Vážka
Pančava 56, 695 01 Hodonín
Vedoucí projektu: Bc. Josef Čajka, DiS.
Telefonní spojení: + 420 518 343 842; + 420 731 428 359 - vedoucí
Email: k-centrum@hodonin.charita.cz