Jak přestat brat pervitin a kde je v mostě poradna psichyjatru ale musi to byt žena
Nina
Porat te mi jak se da přestat brat pervityn beru ho kdyz ho mam tak 3krat za den a chci pomoc at stim dokazi prestat muvam panickou hruzu ze dvou urcitych lidi as kdyz jsou v me blyzkosti hned se rozklepu a je mi zle poratte mi co mam dělat :\'(:\'(:\'(:\'(:\'(

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
je dobře, že jste se rozhodnul řešit svoje užívání pervitinu. Určitě to nebylo lehké rozhodnutí. Na začátek by pro Vás bylo nejlepší, abyste si zašel do kontaktního centra pro uživatele drog, které sídlí v Mostě. Kontaktní centra poskytují svoje služby lidem, kteří mají potíže s užíváním návykových látek a můžou být svým klientům nápomocné ve více oblastech. Navrhuji Vám proto, abyste si zašel do tohoto zařízení na úvodní konzultaci. Všechny služby kontaktních center jsou bezplatné a konzultace muže proběhnout anonymně. S pracovníkem, nebo pracovnicí centra mužete probrat Vaší současnou situaci a hledat možná řešení. V závěru mojí odpovědi Vám posílám kontakt na toto zařízení, tak se jim zkuste ozvat.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum Most k Naději
P. Jilemnického 1929, 434 01 Most
602 219 372
476 102 288
vedouci.kcm@mostknadeji.cz
Provozní doba:
PO 8.00 - 12.00, 12.30 - 18.00
ÚT - PÁ 8.00 - 12.00, 12.30 - 16.30