Lecba
LenaCz
Dobrý den, prosim muzete mi poradit jak a kam se v Praze obratit..bratr je zavisly,pravdepodobne na pervitinu a momentalne ve fazi kdy chce prestat a lecit se...Je nejaka moznost ho doslova nalozit do auta a odvest ho nechat nekam zavrit?Nevim jak dlouho mu toto presvedceni vydrzi...nez do toho zase spadne.
Dekuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
v Praze je víc možností kde je možné si zařídit nástup do některého léčebného zařízení. Nejjednodušší cestu představuje návštěva kontaktního centra pro uživatele drog. Tato zařízení slouží jako místo prvního kontaktu pro lidi, co se rozhodli řešit svoje potíže s užíváním drog. V kontaktních centrech můžou bratrovi poskytnout informace o jednotlivých typech léčby a pobavit se s ním o jaký druh léčby by měl zájem. Jednotlivé léčby se liší mimo jiné například i dobou v nich strávenou, která se pohybuje od tří měsíců až po horizont jednoho roku. Taktéž se liší například i vzhledem k termínu možného nástupu, případně i jinými podmínkami, které musí zájemce o léčbu splnit. Všechny tyto informace můžou Vašemu bratrovi poskytnout právě v kontaktním centru pro uživatele drog. Pracovníci v tomto centru budou taky nápomocní se zařizováním potřebných náležitostí k nástupu. Zkuste bratrovi navrhnout úvodní konzultaci v kontaktním centru. Pokud bude o to stát, můžete ho na tuto konzultaci doprovázet. V závěru mojí odpovědi Vám posílám kontakt na konkrétní zařízení v Praze.
Zatím se mějte dobře a kdybyste se potřebovala na něco doptat, tak znovu napište.
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum Sananim
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Fax: +420 283 872 258
e-mail: kacko@sananim.cz
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Kontaktní a poradenské centrum závislostí STAGE 5
Mahenova 4
Praha 5
150 00
Telefon: 257 217 871
Mobil: 605 319 926
Po.-Pá: 13:00 - 18:00
Email: stage5@progressive-os.cz
Web: www.progressive-os.cz