Jak dlouho vydrží thc v krvi?
Mirka
Dobrý den.
Potřebovala bych se zeptat, jak dlouho se udrží thc v krvi.
Kouřila sem marihuanu rok poměrně často.
A pak sem s tím skončila a 2 měsíce jí neužívala ale 28.11. sem si dala 6 potahů obyčejného venku který semnou skoro nic neudělal a je možné, že bych 11.12. nebo 12.12. měla jít na testy.
Mam docela obavy, že to v krvi poznají..
Děkuji za odpověd

Odpověděl: Veronika Šindelářová
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz.
Pokud se jedná o test z krve, měl by být negativní do 14 dní od posledního užití, je tedy poměrně velká šance, že test užití marihuany neprokáže.
Při testu z moči je možné THC detekovat 1 - 30 dní, výjimečně déle, záleží na intenzitě předchozího užívání. Při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní.
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu, je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Konkrétní doba ale záleží na více faktorech, zejména na délce a intenzitě užívání a na osobních dispozicích.
Je fajn, že jste se po roce intenzivního užívání rozhodla s konzumací marihuany skončit a dva měsíce abstinovala. Pokud chcete v abstinenci pokračovat a uvítala byste nějakou formu podpory, můžete zkusit využít např. tyto internetové stránky: http://www.koncimshulenim.cz/. Na nich je možné si udělat online test, jak na tom s marihuanou jste, získat potřebné informace o možnostech pomoci a nějaká doporučení k tomu, jak přestat.
Případně pokud byste stála o kontakty na služby, které nabízejí některou formu pomoci při problémech s návykovými látkami, můžete je najít zde: http://drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Přeji hodně štěstí a držím palce
.
S pozdravem,
Veronika Šindelářová