Nalezené tablety
Monika
Dobrý den, potřebuji poradit, našla jsem u syna bílou tabletu ve tvaru kosočtverce s vyrytým písmenem Y, kde mohu zjistit, zda se jedná o drogu či nikoliv? Moc děkuji za radu.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
takové testování na obsah nelegálních drog nelze bez vybavné laboratoře spolehlivě udělat. Proto je v domácích podmínkách složité, případně neprůkazné či nereálné.
Můžete však zkusit zaslat tabletu do výzkumného centra Kliniky Adiktologie, ovšem spolu s vyplněným dotazníkem. Podrobné informace a pokyny najdete zde: http://www.party-trend.cz/index.php/Main_Page
Na základě Vašeho popisu nelze takto přes internet říct, o jakou látku jde - zda se jedná o nějaký medikament (tabletu vypadlou z plata nějakých běžných léků) nebo o drogu.
Také nepíšete, z jakého důvodu máte podezření, že by se o drogu jednat mohlo. Zaznamenala jste u syna nějaké změny chování, zájmů, vzhledu, které Vás k tomuto podezření vedou?
Přeji hodně dobrých zpráv. Kdybyste potřebovala, napište další dotaz.
J.Chudomel