Ráno po tripu
Franta
Zdravím mám v plánu poprvé vyzkoušet tripa a zajímalo by mě jestli jsou po něm ráno rozšířené vzorničky nebo nějáký jiný přiznak jeo užití a jestli jo máte radu jak se toho zbavit ? třeba těch velkých zornic děkuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
užití LSD vyvolává různé fyzické příznaky. Kromě rozšířených zornic k nim patří například i pocení, vyšší krevní tlak a tep, nebo zvýšená teplota. Ptáte se co udělat, aby tyto příznaky nebyly druhý den poznat. Nedokážu Vám doporučit žádný konkrétní přípravek, který by Vás zbavil všech příznaků. Vhodné je po halucinovém výletu dopřát tělu odpočinek a spánek. Vím, že to zní banálně ale je to nejlepší recept jak se uklidnit.
Každopádně ale samotné somatické účinky nejsou tím hlavním důvodem, proč lidi LSD užívají. Tato látka je vysoce potentní ve vlivu na psychiku a dokáže vyvolat i silné vizuální, nebo i zvukové halucinace. Zkuste si o této látce, nebo i celkově o halucinogenech před případným užitím ještě něco načíst. Třeba na stránkách naší poradny.
http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny-uvod/lsd.html
V případě, že se skutečně rozhodnete v budoucnu užít LSD nebo i jiný halucinogen, tak buďte na sebe opatrný. Je dobrý tyto látky užívat jenom ve společnosti lidí, kterým můžete důvěřovat a taky v pro Vás bezpečném prostředí. Vzhledem k tomu, že má tato látka výrazný vliv na psychiku, tak se nedoporučuje její užití v případě, že se sám necítíte psychicky dobře. Pokud užíváte nějaké psychiatrické léky (například antidepresiva apod.), tak s užitím halucinogenů určitě neexperimentujte. Samotné rozhodnutí je ale samozřejmě na Vás.
Zatím se mějte dobře.
Miroslav Giljan