Pomoc partnerce
Martin
Rozešel jsem se s přítelkyní z důvodu neustálých lží, krádeží a to vše spojené samozřejmě s pravidelným užíváním pervitinu (o čemž jsem neměl ani tušení).
Potřebuji poradit jak nejlépe postupovat v zájmu nejen mém, ale hlavně jejím. Nechci jen sledovat její propad na dno společnosti. Chci znát odborný názor, nejlépe se s někým poradit, jaké jsou mé možnosti s tím cokoliv udělat.
Děkuji

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz a důvěru. Zkuste se obrátit na Psychoterapeutické sanatorium Elysium patřící pod organizaci Podané ruce o. p. s. Zde se věnují jak osobám, které mají problém s užíváním drog, tak jejich příbuzným a blízkým. Nevím, v jakém vztahu jste s přítelkyní teď po rozchodu, a jaké možnosti působit na ni, příp. motivovat k léčbě budete mít. Každopádně je fajn, že máte zájem se situací něco dělat už kvůli sobě, protože život se závislým člověkem není rozhodně nic snadného, jak ostatně sám popisujete.
Mějte se co nejlépe a níže Vám přikládám kontakt na výše zmíněné zařízení. Pokud byste se potřeboval na cokoliv doptat zde na Drogové poradně, ještě se ozvěte.
Vilma Šilarová
Psychoterapeutické sanatorium Elyseum
Ambulantní program
Hilleho 5
602 00 Brno
tel.: +420 778 486 355 nebo 541 227 704
http://elysium.podaneruce.cz/rodiny-a-blizci/