pervitin a sadra
lucia
Dobry den, chcem sa opytat aky vplyv moze mat pervitin na ruku ktora je v sadre 3 dni po operacii zlomeniny. Existuju tam nejake fatalne nasledky alebo sa len spomali hojenie? Dakujem

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud je organismus tři dny po operaci, rozhodně bych konzumaci pervitinu nedoporučovala. Už samotný operativní zákrok a anestezie, je i pro zdravého jedince velký zásah, tělo je celkově oslabeno. Je zapotřebí dodržení léčebného režimu a především klidu. Samotné zlomenině to také neprospěje. Zbytečně by se případnými konzumacemi komplikovalo hojení a zpomalovala celková úzdrava. Také v případě užívání nějaké další medikace spojené s léčbou, by mohla nastat kontraindikace s užívaným lékem, což někdy může nést fatální následky.
Pokud by se případná konzumace týkala Vás, pokuste se ji vyhnout a oddálit na dobu, až budete v pořádku. Samozřejmě by bylo nejlepší se mu vyhnout zcela.
Mějte se hezky, v případě dalších dotazů se nebojte napsat znovu.
S pozdravem MK