MDMA+Yohimbin
hypersexuál
Jak moc je nebezpečná kombinace Yohimbinu s extází nebo pervitinem. Užíváno jen 1-4X za měsíc jen kvůli pětihodinovému sexu s neuvadající erekcí. Extáze zesiluje prožitek a pocity z doteků. Pervitin tolik né, ale zas podporuje výdrž. A čistou MDMA dnes jentak neseženete. Ale jak víte obě látky brání erekci proto ten Yohimbin(přírodní vijagra). Hlazení a orál je možný a velice příjemné i se samotnou extází. Ale nemůžem dosáhnout orgazmu. A když to po 4-5 hodinách přetane účinkovat a přejde nás chuť, tak nás ty nástroje oba bolí. Po Y+P, nebo Y+E ne. Nevíte, čim to může být? A co je při sexu více ryzikoví a v čem? E,P,Y,E+Y,nebo P+Y?

Odpověděl: MUDr. Tomáš Páleníček
Zdravím Vás.
Většina stimulantů i entaktogenů jsou afrodiziaka a to velmi účinná. Proto je také spousta lidí užívá. Faktem je, že stimulací dopaminergního a serotonergního systému může dojí k sexuálním dysfunkcím, např. poruchám erekce nebo nemožnosti ejakulace či dosažení orgazmu, poruchám lubrikace apod.
Riziko kombinace přírodního yohimbinu (kde jsou většinou velmi nízké dávky) a těchto látek nebude asi příliš veliké, ovšem samozřejmě záleží na dávce. Yohimbin má relativně úzký terapetutický index (25 mg je bezpečných a 100 mg už samo o sobě může být velmi nebezpečných).
V kombinaci se zmíněnými drogami se však účinky budou jednoznačně potencovat. Doporučuji si přečíst wikipedii o yohimbinu stran nežádoucích účinků, které v dostatečných dávkách jsou podobné jako u extáze či metamfetaminu. Jejich sčítáním se výrazně zvyšuje riziko jednak serotoninového syndromu a jednak kardiovaskulárních komplikací, včetně těch nejzávažnějších....
MUDr. Tomáš Páleníček