dotaz na léčbu
rodiče
Dobrý den, můžete nám prosím poradit, kam se máme obrátit a vyhledat pomoc při závislosti na pervitinu pro syna, který je ženatý a má manželku a dvě děti. Pracuje a normálně v rodině
funguje, ale připouští, že je závislý a snaží se s tím skončit. Je mu 26 let (závislost trvá cca 10 let)a je z Ostravska. Děkujeme za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Využití odborné pomoci je jistě rozumné. Níže uvádím kontakt na kolegy u Vás. Uvedla jste Ostravsko, netuším, zda Vám bude vyhovovat K-centrum přímo v Ostravě, pokud jste z jiného města, můžete se podívat v databázi v přiloženém odkaze ještě níže.
Kontaktní centrum, Renarkon o. p. s.
Halasova 16
Ostrava - Vítkovice
Tel: 595627005, 602670789
Email: kcova@renarkon.cz
Kontaktní osoba: Bc. Beáta Oravcová email:  vedkcova@renarkon.cz
Provozní doba: PO - PÁ 9.00 až 16.00
Více zde: http://www.renarkon.cz/cs/kontaktni-centrum-ostrava/leve-menu/kontaktni-centrum-ostrava
Další kontakty:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
-          zadat z nabídky Vám nejlépe dostupné město a druh (v tomto případě Kontaktní centrum)
Léčba drogové závislosti je záležitostí dobrovolnou, tudíž s ní Váš syn musí souhlasit. Může si nejdříve dojít do K-centra nezávisle popovídat (bezplatně, lze i anonymně) a informovat se o možnostech, které by mohl v případě jeho zájmu o léčbu využít. Konečné rozhodnutí je pak na něm.
Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog nabízí mimo služeb pro uživatele i poradenské služby pro rodinné příslušníky. Můžete tedy těchto služeb čerpat i Vy nebo manželka syna. Spolupráce rodiny a partnerů je také přínosná.
Zatím se mějte hezky. Pokud byste měla nějaké doplňující dotazy, klidně pište. Držíme palce, ať se synovi v léčbě daří.
S pozdravem MK