odvykani
mmmmmm
prez rok apliokuji denne docela velke mnozstvi pervitinu,zilou.zavislost mam to vim chci s tim skoncovat.ma vule je slaba ale lecit se jit nechci chci to zvladnout sam.docela by se mi hodila nejaka rada predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den,
díky za dotaz. Životy mnoha lidí by byly jednodušší, kdyby existovala jednoduchá rada pro toho, kdo chce přestat brát drogy, sám to nedokáže, ale, jak píšete, léčit se nechce. Taková však není...
Předpokládám, že přestat sám jste již zkoušel a nejde vám to. Vašemu dotazu rozumím jako pokusu kontaktovat odborníky, ale příliš si při tom nezadat.
Tip i radu mám - jděte si promluvit o své situaci a různých možnostech řešení do některého Kontaktního centra pro uživatele drog. Můžete tam zůstat v anonymitě, k ničemu se nezavazujete.
Píšete, že jít se léčit nechcete. Asi tím myslíte pobytovou léčbu... Existují i ambulantní programy. Jestli to myslíte vážně, možná takový program bude stačit. Když to nebudete odkládat, nemusíte mít o sebe strach.
Nepíšete, odkud jste. Kdybyste potřeboval nějaký kontakt, dejte vědět.
S pozdravem J.Chudomel