nějaký psychiatr/psycholog na závislost?..Tramal..
loopík
Dobrý den,
prosím Vás o radu.Jsem již druhým rokem závislá na Tramalu s tim, že jsem s nim asi třikrát přestala,vydržela to maximálně tři týdny a zase do toho spadla.Už se u mě nějakou dobu projevují i psychické problémy,do toho rozchod s přítelem,stěhování...mám pocit,že to nezvládnu a už to chci řešit a nepřehlížet to.Takhle to dál nejde.Nehledě na to, jak si tim svinstvem \"huntuju\" tělo.Už jsem měla i několik epileptických záchvatů způsobených Tramalem a to už je vážně moc.Hrozný zážitek,každý ten záchvat,a ještě vědomí,že si za to můžu sama,ta nenávist sama k sobě chvílemi..Moje obvodní lékařka mi dala seznam doktorů-psychiatrů a psychologů, na které se mohu obrátit.U jednoho jsem se dočkala prvního volného termínu na unor (!), druhý, že prý závislosti nedělá a než jsem začala volat třetímu tak mě napadlo,že se obrátim s prosbou o pomoc zde na Vás.Jestli by jste mi neposkytli kontakty na nějaké odborníky-lékaře.Nemám nikoho známého, kdo by mě mohl někoho doporučit.A na internetu je toho tolik, že se v tom pomalu nevyznám.Sice mám doporučení od lékařky , ale když bych měla možnost jít k nějakému odborníkovi dříve jak za měsíc nebo dokonce za tři,tak jsem ochotna za sezení platit.Chci už se Tramalu jednou provždy zbavit ale sama to absolutně nezvládám.A být denně v depresi,že je vše na nic, a že z toho neni cesta ven už vážně být nechci..chci to řešit. Moc prosím,poraďte mi někoho.Děkuji moc předem

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Rádi Vám kontakt poskytneme, ale bohužel jste neuvedla, kde žijete. Buďto napište ještě jednou a uveďte, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti nebo se sama můžete podívat do databáze specializovaných pracovišť, zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci zadat kraj - město a druh služby (v tomto případě AT ambulance nebo Psychiatrická léčba).
Jak jste již sama měla možnost poznat, vysazení léku Tramal, může být dosti komplikované a nepříjemné. Proto, je vysazení pod odborným lékařem jistě rozumné rozhodnutí.
Zatím se mějte hezky, pokud budete potřebovat, klidně pište.
S pozdravem MK