Zavislost
WhiteDumont
Dobry vecer
Potrebujem pomoc,pomoc zbaviť sa závislosti na Pervitine,Cocaine,MDMA.Podstupim vsetko co ma udrzi v anonymite a neohrozi mi to Pracovnu poziciu a rodinny zivot.
DETOX a liecbu na CPLDZ som absolvoval v R.2004/2005 a nedela mi to moc dobre.
Mate moznost mi dat kontakt,radu na neaku komunitu,ambulanciu v Brne.
PS:prijmem aj nieco v zmysle Katolickej Cirkvi,Seleziani
Dakujem J.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý deň,
možností, kde absolvovať liečbu zameranú na drogovú závislosť je celkom dosť.
V Českej republike máte na výber z viacerých psychiatrických nemocníc, prípadne i terapeutických komunít. O Vašej situácii toho ale veľa neviem, takže Vám nechcem dávať kontakt na konkrétne zariadenie.
Na začiatok by bolo fajn, aby ste si zašiel na úvodnú konzultáciu do Kontaktného centra, ktoré sídli v Brne. S pracovníkom tohto centra môžete prebrať Vašu súčasnú situáciu, i to ako by ste si predstavoval riešenie Vašich ťažkostí. Kontaktné centrá poskytujú svoje služby bezplatne a konzultácia môže prebehnúť i anonymne. Toto zariadenie slúži mimo iné i ako vstupná inštitúcia do ďalších liečebne zameraných služieb. Pracovníci v kontaktnom centre majú informácie a prehľad o dostupných možnostiach pomoci pre ľudí, ktorý majú problém s užívaním drog. Skúste ich kontaktovať a dohodnúť si úvodné stretnutie. Kontaktné údaje na toto zariadenie Vám posielam v závere mojej odpovede.
Budem rád, ak mi napíšete ako to dopadlo.
Zatiaľ sa majte dobre.
Miroslav Giljan
Kontaktní centrum Vídeňská, Brno
Vídeňská 3
639 00 Brno
Tel: +420 543 249 343
GSM: +420 775 889 919
email: kc.videnska@podaneruce.cz
Kontaktní hodiny:
V pracovní dny: 10:00 - 16:00