Drogy
Nany
Dobrý den, jako úplný laik v problematice drogové závislosti, se na vás obracím s dotazem, zda při výrobě drog, resp.konzumaci a přípravě, lze cítit zápach v podobně ředidla, ale sladší verze. Jde o to, že sousedé nad námi se chovají velmi divně ( problematicky ), jejich chování vykazuje známky možné konzumace omamných látek a já mám strach, aby nedošlo k neštěstí např.výbuch, nebo oheň či ohrožení našich životů.
děkuji předem za odpověď

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Děkuji za důvěru a dotaz. Ano, jak zápach popisujete, by mohlo jít o prekurzory, chemikálie, které se používají k výrobě pervitinu, takže úplně chápu Vaše obavy. Někdy stačí nahlédnout do popelnice, nebo kontejneru s odpadky, kde lze nalézt stopy, které napovídají o případné výrobě a užívání drog v domě. Při podobné činnosti ale buďte velmi opatrná, mohla byste se poranit o infikovanou jehlu, či jiné "náčiní" Bezpečnější bude opravdu pouze nahlédnout. Chytřejší a zkušenější výrobci a uživatelé drog ale vyhazují problematický odpad často i daleko od inkriminované adresy. Takto na dálku z přenesených informací samozřejmě s určitostí nepoznám, jestli se u Vás v domě vyrábí drogy, či ne, mohu se mýlit, ale přikláním se k tomu, abyste o svém podezření, zjištěních a obavách informovala majitele domu ve kterém bydlíte, případně policii ČR, jinak skutečně může dojít k velkým nepříjemnostem a k neštěstí.
Přeji Vám vše dobré, požehnané Vánoce v klidu a pohodě.
Amrit Sen.