pomoc
kelly
Zdravim,chtela sem se zeptat,existuje neco cim bych si pomohla dostat piko z tela?jsem na ad.delaji mi tu pravidelne testy.slysela jsem uz i o octu a vsemoznym kyselim,ale zabira to na par min. Prosim o radu..a predem dekuju za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, úplně jsem nepochopila informaci: ,,jsem na ad" (pokud budete chtít, můžete napsat více, lze i využít tvz. ,,skrytá poznámka", která není součástí veřejného webu, není tedy běžným čitatelům poradny zveřejněna, zobrazí se pouze Vám a pracovníkům poradny).
Také netuším, jak Vaše konzumace vypadala, zda šlo jednorázové užití nebo o opakované konzumace. Od toho se pak odvíjí, jak dlouho bude látka detekována z organismu, při případném testování.
Tážete se zda, lze urychlit odbourání pervitinu. Mezi uživateli nelegálních drog sice kolují ,,zaručené recepty", jak tyto situace řešit. Ve skutečnosti, ale nijak valně nefungují, zde platí zaručené pravidlo to, že pokud chci mít testy v pořádku, neberu.
Pro Vaši lepší orientaci, jak dalece lze pervitin detekovat, uvádím orientační údaje, které máme k dispozici poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří:
PERVITIN
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Musíte, ale brát v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika dalších aspektech:
1. na intenzitě předešlé konzumace
2. na kvalitě drogy
3. na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat
Nikdy proto nelze předem říci, kdo kdy bude již zcela beze stop, je to vždy velmi individuální. Pokud chcete mít jistotu, že jste v pořádku, můžete si sama zakoupit volně prodejný test (v lékárnách, test na amfetamin, cca 100,-) a test si sama provést, použití je obdobné jako test na graviditu.
Přeji, aby vše dobře dopadlo, doporučuji se dalším konzumacím vyhnout. Zdaleka nepřináší ,,jenom" riziko pozitivních testů, ale mnohá další, jako veškeré nelegální drogy.
Mějte se hezky, v případě potřeby klidně napište znovu.
S pozdravem MK