droga
rada
Prosím o radu s námi rozvedený syn a u něho jeho syn(náš vnuk)který se doučil a víc jak rok je na pracáku.Poslední dobou nosí domu drogu,chodí k němu kamarádi.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je příliš stručný, než aby se na něj dalo nějak cíleně odpovědět. V každém případě by bylo dobré předat hlavní díl zodpovědnosti za celou situaci na jeho rodiče. Především si tedy vyjasnit se svým synem, jeho otcem, co je a co není u vás doma přípustné. Drogu mu samozřejmě můžete vyhodit, je ve vašem bytě nebo domě a ohrožuje Vás tím, že Vám tam nosí nelegální látku. Jak na to bude reagovat je jiná věc, to samozřejmě nevím. Alespoň by to pro něj ale byla jasná zpráva, že už překročil hranice únosnosti.
Jak jsem už ale psala, především se k tomu musí postavit jeho otec a matka, oni mají vychovávat. Bylo by možná dobré zajít se všichni společně poradit do některého ze zařízeí, která poskytují pomoc rodinám, kde se drogy vyskytly. Pokud byste nevěděli, kam se obrátit, napište nejbližší město, kontakt Vám ráda zašlu.