THC
market
Dobrý den, mám dotaz. Trávu si dám opravdu vyjímečně, třeba jednou za rok. No a přítel uvařil mléko z trávy, každý jsme si dali půl skleničky. Ty stavy byly hrozný, nemohla jsem vstát, měla jsem křeče, no šílený. Dnes je to cca 35 hodin od požití a stále se cítím divně, jakoby brnění končetin a celkově jsem taková \"zpomalená\". Chci se zeptat, jak se co nejrychleji dát do kupy, popřípadě za jak dlouho to přejde. Už jsem zoufalá a už to nikdy nechci vidět. Děkuji moc

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
doufám, že po dalším dni je Vám už zase o něco lépe. THC ve formě mléka, koláčků a podobně, je hodně ošidné. Má pomalejší nástup, delší účinek, není moc dobře možné odhadnout jeho množství. Nepříjemné stavy pak nejsou výjimkou. Váš byl asi hodně nepříjemný, a tak může pomaleji dobíhat. Zkuste hodně odpočívat, vyhnout se alkholu, samozřejmě jakýmkoliv drogám, nevystavovat se žádným extrémním zážitkům, hlučným a přeplněným místům apod. Během pár dní by Vám mělo být dobře, maximálně se Vám může přitížit, když si na zážitek vzpomenete, to je normální.
Zkuste se zaměstnat něčím úplně jiným, nějakými povinnostmi do práce, do školy apod.
Pokud by ani do týdne nebylo vše v pořádku, doporučila bych zkonzultovat situaci s psychiatrem, který se zabývá i závislostmi.