dcera
anonym
Dobrý den,
jsem občasnou uživatelkou pervitinu už asi pět let. Dcera má 14 mesiců, jsem matka samoživitelka. V tehotenstvi jsem nebrala, ale po trech mesicich se zdalo jako jedine reseni si dat a den nafouknout o par hodin, ktere normalni lidi travi spankem. Když si dám tak 2x 3x do mesice, tak jen proto abych vydržela dvanactky noční a pak jeste den na nohach. Takhle to ale nejde do nekonečna, muj organismus je totalne vyčerpaný. Nejsem na tom tak, ze by ma jedina denni starost byla, jak sehnat davku, tone. Jen si asi vsugerovavam, ze zvladnu vice věcí.
Chci se zeptat, neexistuje nejaka ambulantni lecba, ktera by mi tolik nnenarusila zivot jako léčebna? Vim, ze existuje i pro matky s detmi, ale vubec sve Dítě nechci vystavovat necemu takovemu... mam byt, praci a vse je na dobre cestě. .. motivace je taky silna, spis jen neco, co by mi pomohlo tu psychiku odvratit od tech zlych věcí. . Nebo alespon, budu vdecna za nazor, s nikym jinym tento problem zatimneresim... dekuji s pranim hezkeho dne A.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
věřím, že to jako samoživitelka nemáte vůbec lehké. Ale čím bude dítě větší, tím budou starosti spíš přibývat a pervitin to dlouhodobě opravdu nevyřeší. Myslím, že jít s někým ambulantně celou situaci probrat je moc dobrý nápad. Nejste rozhodně denní uživatelka a život máte také dobře stabilizovaný, jak se zdá. Není snad zatím nutné chodit do léčby. Vycházím ale jen z pár řádků, které jste napsala. Je třeba, abyste to s někým probrala podrobněji. Ambulance jsou k dispozici ve většině větších měst, jen napište, které máte nejblíže.