marihuana
jimmy
dobrej den v pondeli mi maj vracet ridicak nekouril jsem sem 10 dni myslite kdyz me ty sasci zastavej a daj mi test ze to tam bude??nebo mam radsi jeste tyden pockat nez vyjedu diky za odpoved kourim jenom marihuanu s vsokym obsahem thc nic venkovniho::!diky za odpoved uz jim nechci dat sanci me nachytat!

Odpověděl: Tereza Mazáková
Dobrý den,
Děkujeme za dotaz. Ráda bych hned na začátek ocenila fakt, že se takto pečlivě informujete před zahájením opětovného řízení.
Mohu Vám dotaz odpovědět v obecné rovině, a to tak, že THC je na základě testů z moči detekovatelná 1 - 30 dnů v závislosti na množství a intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání by se měly testy negativizovat do právě přibližně oněch 14ti dnů.
Detekce z krve je také možná do 14 dnů, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10ti dní. Detekce ze slin, což je u řidičů nejpodstatnější je možná v horizontu také 14ti dnů.
Pokud vyjdou tyto testy pozitivní, posílají vzorky dále do laboratoře, a to pak již ty krevní. Zjišťuje se, zda jsou stále ještě aktivní metabolity THC v těle, zda jste tedy aktuálně pod vlivem, či zda jste užil před několika dny.
Doporučovala bych si však případné nepříjemnosti s tím spojené ušetřit, a proto by bylo jistější ještě nějaký ten den počkat. Aktivní metabolity již po 14ti dnech mít však nebudete.
Více se můžete dočíst také např. zde:
http://www.drogovaporadna.cz/dotazy/29973/test-na-thc.html
Přeji hodně štěstí na cestách a žádné nepříjemnosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tereza Mazáková