Milánek P
pervitin
Ahoj, měl jsem pedro přímo od vařiče a nesmíchané. (byl jsem celou dobu u výroby) . dal jsem normalní lajnu a nespal jsem díky tomu 40 hodin. normálně jsem jedl pil, pomunikoval a jen se lehce potil. žádné kroucení ani nepříjemné stavy nic. je možné že se jedná o kvalitní produkt a proto sem nepocítil nic nepříjemného jako dojezd jak se to často popisuje ? a je takový materiál relativně \"zdravý\" vzhedem k tomu co mi to udělalo, ale spíš proto že vím, že vtom nejsou nebezpečné příměsy ? děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Milane, zdravím Vás.
To, že jste "frčel" tak dlouho bez zjevně nepříjemných následků mohlo být s největší pravděpodobností skutečně tím, že jste užil kvalitní látku bez příměsí, ale nejspíš také proto, že jste byl před "jízdou" odpočatý, respektive, že prostě "nesmažíte" pořád. Zatím. Nepříjemným stavům a projevům se ale nevyhnete, i pokud byste užíval sebekvalitnější pervitin častěji a souvisleji. Také délka "jízdy" by se zkracovala."Zdravý", tedy ani v uvozovkách, není žádný, ani ten nejčistší pervitin, i pokud by byl bez často nebezpečných příměsí. Proto Vám doporčuji neužívat nikdy více, než jednu dávku, a pak si dát na co nejdelší dobu oraz. Pervitin je jednou z nejnávykovějších drog vůbec, přestože u něj vzniká "pouze" závislost psychická, i ta ale dokáže sama o sobě uživatele pervitinu spolehlivě zničit. Užívání pervitinu sebou kromě zmíněné závislosti přináší řadu zdravotních, sociálních a dalších rizik. Dočtete se o nich i na stránkách naší poradny: http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html.
Buďte tedy na sebe, prosím, opatrný... Pokud byste se chtěl ještě na něco doptat, nebo pocítil v souvislosti s užíváním drog potíže, napište.
Přeji Vám krásné Vánoce a vše dobré,
Amrit Sen.