Rty
Kačka
Krásný den přeji ve spolek.
Okusila jsem s přítelkyní pervitin. Dříve jsem již na párty zkusila rekreační drogu kokain. Jednalo se o půl gramu. Nažhavilo mě to na docela dlouho na to že se říká že kokain je droga bohatých a jediné nepříjemné bylo lehké škrábání k krku, které po dnu odeznělo. Pak jsem okusila kvalitní konopí a hašiš. Bylo to zajímavé,ale ani jedno z výše uvedeného mi nepřišlo nějak návykové. Ve všech případech se jednalo o kvalitní zboží. Nyní jsem zkusila trošku pervitinu. Vše vpohodě, jen moje rty byly lehce napuchlé a cítím v nich lehké štípání. Nic nepříjemného. Do rtu jsem se rozhodně nekousla. Čím to může být způsobeno? také mi lehce napuchnl nos a mírně zčervenaly víčka, ale netrvalo to dlouho
Děkuji za reakci.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
Děkuji za důvěru a dotaz. Předesílám, to, že Vám užité drogy nepřišly po jejich užití v žádném případě návykové neznamená, že návykové nejsou. Napuchlé rty a lehké štípání v nose mohlo mít řadu příčin, pervitin sám o sobě dráždí sliznice, většinou obsahuje příměsi, často nebezpečné. Stává se, že člověk intoxikovaný pervitinem si nevědomky různě "žmoulá" a okusuje rty, nebo je jinak dráždí, každopádně jde o ty méně nebezpečné důsledky, které bývají zjevné, a kterých jste si mohla ještě možná včas všimnout. Existují ale daleko významnější rizika, která s užíváním popisovaných drog souvisí. Doporučuji Vám si o nich něco na našich stránkách přečíst:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Každopádně buďte opatrná a dávejte na sebe pozor.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.