Učení
pracující studentka
Ahoj zkusili jsme s kamaradkou pervitin, jen tak ze zvědavosti abysme to pak využili o zkouškovém. Zboží je od člověka kterého známe dobře a vaří již čtvrtým rokem a nemyslím si že to nějak míchá .zmínil by se (nejde mu v našem případě o peníze). Z toho varu to již více lidí odzkoušelo y funguje to v pohodě. Nikdy jsme to neměli a tak jsme dali každá jednu 100 mg lajnu. Stav byl příjemný a trval asi 12 hodin,ale popravdě mě to velmi zklamalo a rozhodně nemám pocit že by byla třeba zkusit to znova. Nepociťuji ani náznak závislosti a pokud budu chtít v životě na to nesáhnu. Všude na internetu je jak je to super , ale je to jako dát si více energy drinků naráz. takže velké zklamání. Lidé co píšou že piko je super a podobně , jsou nejspíš už velmi závislí, nebo hloupí. Jediné co to udělalo je nespavost. Jíst se dalo po celou dobu , pít také, žádné bolesti, nepříjemné stavy, cukání, kroucení atd. nepocítili jsme žádný dojezd ani po 12 hodinách. Mohlo by se jednat o kvalitní zboží? Jde mi především o občasné užití při potřebě dlouho studovat, ale 12 hodin je opravdu mnoho. Myslíte že by bylo možné ovlivnit délku stavu dávkou například 20 mg (pětinu lajny) aby nabuzení odeznělo po cca 3 hodinách? Kamarádi popisují i ošklivé dojezdy že na druhý den nebyli schopni moct jíst a nebylo jim dobře.Nyní je to asi 15 hodin po užití a stále nic špatného ani nepříjemného necítím.Jedná se tedy o kvalitně provedený chemický proces? a je možné že se jedná o dobrou kvalitu ? Nezlobte se prosím abyste mi radil jak brát. Studuji druhou vysokou školu a zároveň pracuji. Jsem sebevědomá a vím, že jen co dostuduji, nebo nic podobné již vyhledávat. Nevěřím že je to nebezpečné pro lidi, kteří to neužívají jen pro zábavu, ale vědomě kvůli dobrému užitku. Raději se zeptám odborníka na názor.
Velmi děkuji za odpověď a hezký zbytek dne.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
jak jste správně naznačila, nemohu, a ani nechci, Vám zde radit, jak „správně" užívat pervitin. Tato poradna je svým zaměřením, jak lze vyčíst i ze zdejších odpovědí, spíše proti-drogová. Obrací se na nás nejčastěji lidé, co mají sami s užíváním drog problém a jejich blízcí.
Nemyslím si, že je úplně moudré pomáhat si při studiu pervitinem. Soudit z jednoho experimentu, že látka není pro Vás nebezpečná a závislost by Vám při častějším užívání nehrozila, je přinejmenším velmi naivní. Nikdo z lidí, co se potýkají se závislostí na nějaké návykové látce, nezačalo užívat s tím, že si vytvoří závislost. Naopak převládal pocit, že se chovají bezpečně a mají vše pod kontrolou. Pervitin navíc není nebezpečný jen svým závislostním potenciálem, ale i tím, že Vám může spustit mnohé nepříjemné psychické potíže. Pokud budete mít zájem, spousta informací je k nalezení i zde na webu Drogové poradny: http://drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html. Věřte mi, že si zmíněné problémy nikdo nevycucal z prstu, ale odráží realitu.
Jak moc dobře zvládá výrobu Váš známý, opravdu nevím, a nelze to ani takto po internetu odhadovat. Každopádně jsem si jistá, že svou činností porušuje zákon a připadá mi trochu smutné, že se ambiciózní a sebevědomá vysokoškolačka přátelí s někým, kdo se věnuje nebezpečné nelegální činnosti.
Také Vám přeji jinak hezký den a dávejte na sebe pozor. Zvládla jste již jednu VŠ, je tedy pravděpodobné, že zvládnete i další bez toho, abyste si zadělala na průšvih.
Vilma Šilarová