opuchle nohy
george
dobry den uživam pervitin púl roku ted je to měsic co si to davam žilně po 10,15 čarek. Předevčírem jsem si d al 15 a v ten den večer (sobota) mi opuchli nohy. A to paleni,bolest, je to neukrutna bolest. Co mam delat. Dekuji

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
Nejlepší je samozřejmě, abyste si zašel k doktorovi, anebo minimálně do nejbližšího kontaktního centra. Využíváte služeb kontaktních center, případně znáte nějaké ve svém okolí? Pokud znovu napíšete, které větší město máte k dispozici, tak Vám rád zašlu kontakt na konkrétní zařízení. Případně si ho můžete zkusit vyhledat sám na stránkách www.drogy-info.cz v Mapě pomoci.
Vaše potíže můžou být spojené s více komplikacemi, které přes internet neodhalíme. Může se například jednat o alergickou reakci na některou složku pervitinu, kterou jste si dal do těla. Pokud si aplikujete injekčně do nohou, nebo do třísel, tak taky muže jít třeba o signál toho, že se Vám už špatně překrvují dolní končetiny. Muže se taky jednat třeba o infekci, která Vám vzniká v nohách. Těžko to ale posoudíme bez toho, abychom Vás viděli. Píšu Vám už cca 4 dny od toho co se Vám to stalo. Pokud Vaše potíže nepolevily, tak určitě neodkládejte návštěvu lékaře.
Zatím se mějte dobře a budu rád, když znovu napíšete jak jste dopadl.
Miroslav Giljan